M1 wchodzi w nowy program lojalnościowy


Spółka Millennium Goodie podpisała umowę na stworzenie nowego programu lojalnościowego dla wszystkich 9 centrów handlowych M1 w Polsce. Program będzie miał postać wirtualnych kart stałego klienta, zakładanych w aplikacji mobilnej goodie.
M1 to sieć centrów handlowych, zarządzana przez spółkę Metro Properties, której portfolio w Polsce obejmuje m.in. 9 centrów handlowych M1: w Markach, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Zabrzu, Bytomiu, Czeladzi, Częstochowie i Radomiu. Właśnie w tych centrach już wkrótce będzie można założyć kartę stałego klienta w bezpłatnej aplikacji goodie.
Każde centrum będzie miało swoją indywidualną kartę z ofertami produktów, usług czy jedzenia, z których będą mogli korzystać uczestnicy programu. Goodie będzie aktywnie promować kartę M1 m.in. poprzez eventy organizowane na terenie centrów. Na początek użytkownicy goodie dostaną możliwość dołączenia do programu M1 Marki. Pierwszy event w tej lokalizacji trwa od 22 do 28 czerwca br. Wkrótce program zostanie uruchomiony w kolejnych centrach handlowych M1.
– Goodie sukcesywnie realizuje strategię rozwoju ekosystemu oferującego benefity zarówno konsumentom, jak i partnerom biznesowym. Rozpoczęcie współpracy pomiędzy platformą smart-shoppingową goodie a centrami handlowymi M1 to przykład partnerstwa, które umiejętnie wykorzystuje możliwości wszystkich stron. Oferuje klientom stałe zniżki w ramach programu lojalnościowego od momentu pierwszego zakupu i przez cały rok. Przynosi wymierne korzyści sklepom w centrach M1, wpływając na wzrost częstotliwości wizyt i wartości koszyka zakupowego – powiedział Wojciech Grudzień, prezes zarządu Millennium Goodie Sp. z o.o.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.