Madison wypełniony po brzegi


Galeria Madison utrzymuje wysoką komercjalizację z nowymi najemcami. W obiekcie pojawiły się nowe marki. Powierzchnie w tej śródmiejskiej galerii wynajęli Burgerland oraz EM Men’s Accessories, przyczyniając się do podtrzymania wysokiej komercjalizacji obiektu, która obecnie wynosi 99 proc.
Galeria Madison może pochwalić się utrzymaniem wysokiego poziomu komercjalizacji. Jest to zasługą spójnej strategii obiektu, który nastawiony jest na śródmiejskość i dopasowywanie oferty do jej okolicznych mieszkańców oraz turystów. Do Madisona dołączyła restauracja Burgerland, która poszerzaofertę strefy Food Zone. W ofercie Burgerland klienci znajdą: klasyczne burgery mięsne w strefie Meat oraz burgery wegetariańskie w strefie Vege a także szeroki wybór przekąsek, sałat, posiłków fitfood oraz ciast deserowych. Nowa markę gastronomiczną klienci znajdą w strefie Madison Food Zone na II piętrze galerii.
EM Men’s Accessories – to marka, która dołącza do oferty modowej, skierowanejw szczególności do panów.Klienci znajdą w niej wszystko czego potrzebują do stworzenia looku współczesnego mężczyzny: od spinek, pasków, poszetek, ażdo krawatów, kamizelek czy kapeluszy. EM Men’s Accessories to także doskonała propozycja dla osób poszukujących oryginalnych pomysłów na prezent dla mężczyzny. Stoisko EM Men’s znajduje się na I piętrze galerii.
Madison to śródmiejska galeria handlowa o całkowitej powierzchni najmu 30 tys. mkw., zlokalizowana w ścisłym centrum Gdańska. Oferta obejmuje ponad 100 popularnych marek sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych na pięciu poziomach. Wśród najemców znajdują się m. in.: New Yorker, Douglas, W.Kruk, Orsay, Reserved, Mohito i Wólczanka. Do dyspozycji klientów jest też Fitness Klub Calypso, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa.
Zarządcą obiektu jest JavinInvestments Sp. z o.o., a za komercjalizację odpowiada Cream Sp. z o. o.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.