Oferta największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku poszerzyła się o sklep outdoorowy Regatta. Ta brytyjska marka założona w 1981 roku przez miłośników przyrody i długich wędrówek, stała się jednym z bardziej rozpoznawalnych brandów w sektorze outdoor. Teraz dostęp do asortymentu Regatty będą mieli również klienci Magnolia Park. Regatta zdobyła swą popularność, oferując modele o wysokich parametrach z wieloma dopracowanymi technicznie elementami, ale po przystępnych cenach. Asortyment sklepu o powierzchni 572 mkw. to oferta przede wszystkim dla wspinaczy, fanów trekkingu, rowerzystów, biegaczy, ale też i osób lubiących spędzać czas na łonie natury czy po prostu we własnym ogrodzie. - Mieszkańcy Dolnego Śląska coraz więcej czasu spędzają poza domem, udając się na długie spacery, biegając czy wybierając górskie szlaki. Sklep Regatta jest odpowiedzią na te potrzeby. Szeroki asortyment odzieży oraz sprzętu outdoorowego pozwoli cieszyć się aktywnością na świeżym powietrzu zarówno podczas ciepłych dni, jak i przy bardziej wymagającej pogodzie – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (52%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL