Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za maj 2019 r. wyniosły 352,7 mln zł (w tym 5,9 mln zł eobuwie. pl, 43,3 mln zł Karl Vögele oraz 6,7 mln zł sprzedaży Gino Rossi) i były niższe rdr o 5 proc. Spadek w przypadku sieci detalicznej CCC wyniósł 19 proc., do 296,8 mln zł.

Przychody za maj br. w e-commerce osiągnęły poziom 110 mln zł - o 55 proc. więcej rdr., w tym 103 mln zł wypracowało e-obuwie (wzrost o 45 proc. rok do roku). W okresie styczeń-maj sprzedaż internetowa wygenerowała 534,3 mln zł przychodów, o 62 proc. więcej niż przed rokiem.
 
Powierzchnia sklepów grupy CCC wyniosła 698 tys. mkw.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl