Niska dzietność w Polsce krzyżuje plany rozwoju producentom odzieży dziecięcej. W związku z niesprzyjającą demografią, obroty 5.10.15. rok do roku mają utrzymywać się na jednakowym poziomie - pisze Puls Biznesu.
Właściciel 5.10.15, fundusz Arx Equity Partners, zastanawia się nad sprzedażą marki. Podobne rozważania nad Smykiem miałaby snuć grupa Empik Media & Fashion.
Są jednak segmenty rynku, które mogą liczyć na niewielką dynamikę, jak choćby sektor modowy. Tu do beneficjentów można zaliczyć Coccodrillo, czy marki dużych sieciówek, jak: Reserved, H&M czy Zarę.
Cały rynek asortymentu dla dzieci jest wyceniany na 9 mld zł, a większość przypada na odzież. Firma badawcza PMR szacuje, że w ciągu najbliższych kilku lat będzie rósł średniorocznie o 4 proc.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze