Małe formaty na topie

Rosnące nasycenie nowoczesną powierzchnią handlową oraz dojrzałość rynku handlowego w Polsce skłaniają najemców, deweloperów i inwestorów do poszukiwania nowych strategii rozwoju, w tym testowania nowych rynków czy konceptów.
W swoim najnowszym raporcie „Big trend in a small format" firma DTZ przyjrzała się jednemu z aktualnych kierunków rozwoju rynku powierzchni handlowej w Polsce - małym obiektom handlowym. Analitycy DTZ szacują, że na koniec 2014 roku zasoby obiektów handlowych o powierzchni 5 000 - 10 000 mkw. osiągną poziom 750 000 mkw. GLA, co oznacza ponad 3-krotny wzrost wolumenu powierzchni w ciągu ostatniej dekady.
- Na popularność małych obiektów handlowych składa się wiele czynników, z których wyróżniamy stabilne fundamenty ekonomiczne obejmujące sprzedaż detaliczną, rozwój rynku mieszkaniowego w głównych aglomeracjach kreujący nowe lokalizacje dla nowych obiektów handlowych, dojrzałość polskiego rynku powierzchni handlowych oraz trendy w zachowaniach konsumenckich - komentuje Kamila Wykrota z DTZ.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.