PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Małe galerie o wielkim sercu, czyli komercja na społecznej służbie

Małe galerie o wielkim sercu, czyli komercja na społecznej służbie
Brama Mazur Fot. MGG
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 kwi 2020 17:17

Galeria Różana i Brama Mazur, jako jedyne obiekty tego typu w Kutnie i w Ełku, w obliczu koronawirusa, w poczuciu odpowiedzialności społecznej, włączają się w charytatywną służbę lokalnej społeczności. Pierwsza współpracuje z harcerzami, druga funduje stacji krwiodawstwa jednorazowe maseczki i rękawiczki. – Galeria jest obiektem komercyjnym, ale łączy mieszkańców nie tylko podczas zabawy, lecz także w trudnych chwilach – tłumaczy Karolina Żelazek – Majcher, dyrektor ds. PR i marketingu w Master Management Group.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 kwi 2020 17:17

Galeria Różana w Kutnie aktywnie włącza się w akcje #lokalny koszyczek i pomaga osobom na kwarantannie, zwłaszcza tym, które nie mogą liczyć na wsparcie rodziny. – Artykuły spożywcze kupione u lokalnych restauratorów będą dostarczone potrzebującym przez wolontariuszy Widzialnej Ręki w Kutnie. To nasza cegiełka, którą wnosimy w tę słuszną akcję – tłumaczy kierownik obiektu Arkadiusz Pawlak.

Galeria Różana planuje także wesprzeć Hospicjum Kutnowskie za pośrednictwem inicjatywy społecznej "Za Torami". Nasza galeria sfinansuje zakup maseczek i środków dezynfekcyjnych, które dzięki ogromnemu wsparciu Hufca Kutno, będą przekazane do lokalnych placówek – opowiada Karolina Żelazek – Majcher, dyrektor ds. PR i marketingu w Master Management Group.

W zgodzie z różaną tradycją 

Galeria Różana zdobyła serca mieszkańców i władz miasta nie tylko prospołecznymi działaniami, ale także podkreślaniem tożsamości lokalnej, wpisując się w skrupulatnie budowaną przez samorząd od 2012 r. miejską markę „Kutno – miasto róż”. Tradycja różana Kutna zaczęła się od posadzonych w 1912 r. przez braci Eizyk 20 tys. dziczek róż. Dziś na terenach miasta kwitnie już blisko 100 tys. róż w ponad 130 odmianach.

W budowie różanego wizerunku pomagają przedsiębiorcy, którzy identyfikują się z różaną ideą, włączając ją do swoich strategii biznesowych. Dzięki temu w Kutnie można na przykład zjeść pizzę z płatkami róży. W mieście kursuje też Taxi Róża, działa m.in. Pralnia pod Różą czy Różane Centrum Medyczne. Rok temu do tego grona dołączyła galeria MMG Centers* Kutno, wzbogacając swój wizerunek o lokalną nazwę na Galeria Różana.

– Mieszkańcy otwarcie i z entuzjazmem przyjęli nową nazwę oraz bardziej dopasowaną do lokalnej historii identyfikację wizualną galerii. Sądzę, że dzięki temu jesteśmy bliżej mieszkańców, z którymi łatwiej nam się współpracuje – przyznaje kierownik obiektu Arkadiusz Pawlak. 

Zakupy usłane różami 

Nową tożsamość galerii jej właściciel – Master Management Group zaprezentowała podczas 45. Święta Róży, którego jest jednym ze sponsorów. Podczas wydarzenia nie zabrakło oczywiście różnych różanych żarcików. Na przykład harcerka rozdawała ulotki reklamujące „zakupy usłane różami” lub z ortograficzną przekorą nawołujące: „róż się na zakupy”, ale również informujące o najnowszych gatunkach róż. Odbyła się także wystawa Małgorzaty Pawłowskiej „Floral Fantasy” przedstawiająca zbiór hipnotyzujących portretów pełnych zieleni i magii.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.245.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!