PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Malta przejdzie metamorfozę. Stawia na miejsce spotkań, kultury i zakupów przy okazji

Malta przejdzie metamorfozę. Stawia na miejsce spotkań, kultury i zakupów przy okazji
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 sie 2019 13:49

Galeria Malta odchodzi od tradycyjnie rozumianego retailu na rzecz tworzenia galerii społecznościowej. Mieszkańcy Poznania nie potrzebują kolejnej, typowej galerii handlowej – jak wynika z przeprowadzonych badań.  Potrzebują raczej miejsca, w którym będą mogli równie dobrze odpocząć, spotkać się ze znajomymi, obejrzeć wystawę, pójść do kina, spędzić czas, uprawiając ulubiony sport, a przy tym zrobić zakupy. Dzięki zaplanowanej skali zmian i w połączeniu z potencjałem, jaki daje lokalizacja Galerii Malta ma powstać wielofunkcyjny obiekt ze starannie dobraną ofertą handlową i rozwiniętą strefą rozrywkowo-wypoczynkową.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 sie 2019 13:49

Galeria Malta przechodzi ważną przemianę, do której dojrzała po dziesięcioletniej obecności w Poznaniu. Sierra Balmain przez ostatnich 7 miesięcy uważnie analizowała rynek, zachodzące w nim zmiany oraz preferencje konsumentów, by finalnie wypracować właściwą i spójną z dziedzictwem tego miejsca strategię rozwoju. Z przeprowadzonych badań wynika, że mieszkańcy Poznania – przyjeżdżający na Maltę – nie potrzebują kolejnej, typowej galerii handlowej. Potrzebują raczej miejsca, w którym będą mogli równie dobrze odpocząć, spotkać się ze znajomymi, obejrzeć wystawę, pójść do kina, spędzić czas, uprawiając ulubiony sport, a przy tym zrobić zakupy. 

– Odwiedzalność Galerii Malta, również w niedziele wolne od handlu, jest bardzo wysoka. To miejsce z ogromnym potencjałem. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest mocny nacisk na ofertę handlową, bazującą na markach z przystępnych i średnich segmentów cenowych, odpowiednio uzupełnioną o gastronomię, sport, rozrywkę, lifestyle, wypoczynek, a także wydarzenia kulturalne i przestrzeń dedykowaną do pracy. To wszystko znajdzie się w nowej Galerii Malta – komentuje Monika Idźkowska, dyrektor działu Asset Management, Sierra Balmain. 

Obiekt ulegnie niespotykanej transformacji. Odmieniona oferta i dobór najemców centrum harmonijnie dopełnią wachlarz atrakcji skupionych wokół Jeziora Maltańskiego. Przyszłość nieruchomości komercyjnych, takich jak Galeria Malta, opiera się na ich roli społecznej. To całkowita zmiana funkcji galerii handlowych – odejście od tradycyjnie rozumianego retailu na rzecz tworzenia galerii społecznościowych, w których dominują role społeczne, kulturalne i towarzyskie. Tego typu miejsca sprzyjają kontaktom z innymi ludźmi i wspólnemu przeżywaniu emocji oraz naturalnie wpisują się w miejską przestrzeń publiczną. 

Pierwszy etap zmian już się rozpoczął. Część powierzchni centrum zachowa swoją dotychczasową funkcję, głównie zakupową. W związku z prowadzonymi pracami lokalizacje niektórych sklepów zmienią się. W Galerii pozostaną obecni, lubiani przez klientów najemcy: CCC, TK Maxx, H&M, Carry, New Yorker. Na parterze centrum ulokują się również nowe marki, z ofert których klienci Malty będą mogli korzystać już jesienią 2019. Po zakończeniu relokacji najemców, przestrzeń na pierwszym piętrze zostanie zaadaptowana pod prace rearanżacyjne. Poziom +1 całkowicie zmieni swój kształt i charakter. Powstanie zupełnie nowa przestrzeń – otwarta, ale spójna z resztą Galerii, składająca się z wielofunkcyjnych stref, w naturalny sposób łączących się w jedno atrakcyjne miejsce spędzania czasu, wypoczynku oraz zakupów.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Jakub 2019-08-16 19:16:29
    Przecież to na maksa artykuł sponsorowany. A gdzie informacja, że otwarte 2 lata temu centrum Posnania (jakieś kilkaset metrów od Malty) zabrało jej większość klientów. Ile obecnie jest pustostanów - 30 proc. czy więcej? I to jest powód zmiany, anie jakieś tam badania i inne bajery

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.