Manufaktura partnerem akcji „Nie zostawiaj dziecka/pupila w samochodzie”
Kampania społeczna „Nie zostawiaj dziecka/pupila w samochodzie” jest organizowana przez Urząd Miasta Łodzi. Partnerem akcji została Manufaktura, która w ten sposób przyłącza się do corocznych apeli, by nawet na chwilę nie pozostawiać dzieci ani zwierząt w aucie. Plakaty kampanii pojawiły się w nieprzypadkowym miejscu – na parkingu wielopoziomowym od strony ul. Drewnowskiej.
Kampanię społeczną „Nie zostawiaj dziecka/pupila w samochodzie” prowadzi Urząd Miasta Łodzi od lipca – wymowne plakaty pojawiły się m.in. na citylightach i ekranach w komunikacji miejskiej. Partnerem akcji jest również Manufaktura: - Na szczęście świadomość w społeczeństwie rośnie i coraz więcej osób wie, jak niebezpieczne jest pozostawienie dziecka czy zwierzęcia w rozgrzanym samochodzie. Ale niestety sporadyczne sytuacje nadal się zdarzają, więc warto przypominać o konsekwencjach takich nieodpowiedzialnych zachowań – przekonuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Plakaty, przygotowane przez Urząd Miasta Łodzi zawisły przy windach prowadzących do budynku galerii handlowej z wielopoziomowego parkingu: - Być może taka przejmująca grafika skłoni kierowcę, by jednak wrócił po dziecko i zabrał je ze sobą. To samo tyczy się zwierząt – podkreśla Monika Długosz-Łempicka.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (45%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.