Dla Manufaktury to był dobry, choć wymagający rok. Wojna w Ukrainie, kryzys gospodarczy, inflacja - to tylko kilka elementów, z którymi trzeba było się zmierzyć. Był to też czas intensywnego rozwoju.
- 2022 rok dla Manufaktury był też czasem podejmowania śmiałych kroków.
- Poszerzono ofertę handlową o nowe, światowe marki.
- W 2022 roku portfolio kompleksu powiększyło się o 14 nowych marek.
- Zainwestowano w zieloną energię.
- 2023 rok w Manufakturze upłynie pod znakiem dużych przedsięwzięć.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze