PARTNERZY PORTALU


MarcPol będzie inwestować w segment convenience

MarcPol będzie inwestować w segment convenience
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 09 lip 2014 11:52

MarcPol rozszerza strategię rozwoju sieci o małe sklepy osiedlowe typu convenience. Nowy koncept sklepów o powierzchni od 200. do 400. mkw., ma wyróżniać się na rynku szeroką ofertą produktów świeżych od polskich dostawców.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 09 lip 2014 11:52
MarcPol poszukuje nowych lokalizacji oraz możliwości współpracy z istniejącymi sklepami. W najbliższym czasie zostanie sfinalizowanych 12 umów najmu pod sklepy w nowym formacie. Jednocześnie spółka nie zwalnia tempa ekspansji w segmencie supermarketów oraz kontynuuje inwestycje na rynku centrów handlowych. MarcPol zarządza obecnie 70 sklepami, wśród których 59 stanowią supermarkety, a 11 to sklepy typu convenience.

Bardzo dobre wyniki osiągane przez małe sklepy oraz zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów, skłoniły firmę do rozszerzenia strategii rozwoju na najbliższe lata. - Do tej pory rozwój sklepów typu convenience nie był priorytetem MarcPolu. Ze względu na to, że skutecznie konkurujemy w segmencie supermarketów oraz odbieramy wielu klientów zagranicznym sieciom dyskontów i hipermarketów, w planach rozwojowych nie uwzględnialiśmy inwestycji w małe powierzchnie handlowe. - mówi Iwona Zarucka, wiceprezes zarządu spółki.

- MarcPol to firma, która uważnie obserwuje i analizuje zmiany na rynku oraz dostosowuje swoją ofertę do oczekiwań polskich klientów. Nasze badania pokazują, że żadna sieć sklepów typu convenience nie jest w stanie zapewnić im satysfakcjonujących zakupów blisko domu. Z tego powodu podjęliśmy decyzję o zmianie strategii rozwoju MarcPolu, rozszerzając nasz koncept o małe sklepy, do których klienci będą mogli ‘zjechać' na zakupy przysłowiową windą w kapciach. Nasze nowe sklepy zagwarantują im najwyższej jakości polskie produkty sprzedawane w tradycyjny sposób, co Polacy cenią najbardziej. Co ważne - będą one pochodziły z naszego krajowego rynku, czyli od polskich producentów, którzy codzienne będą je dostarczali bezpośrednio do sklepów. Posiadamy 26-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami świeżymi, nasza wiedza przekłada się na maksymalne skracanie łańcucha dostaw, przy jednoczesnej kontroli jakości - to daje nam zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Jesteśmy dodatkowo w 100 proc. polską firmą, która wspiera rodzimych producentów - dodaje Wiceprezes Zarządu MarcPol.

Sieć w najbliższym czasie planuje sfinalizowanie umów najmu 12 nowych lokalizacji w Warszawie. W spectrum zainteresowania firmy znajdują się wszystkie lokale o powierzchni do 200 do 400 metrów kwadratowych zlokalizowane w centrach dużych miast lub na osiedlach mieszkaniowych. MarcPol jest również zainteresowany rozpoczęciem współpracy z istniejącymi sieciami lokalnymi lub właścicielami pojedynczych sklepów o zbliżonej powierzchni.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.129.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!