MarcPol będzie inwestować w segment convenience

MarcPol rozszerza strategię rozwoju sieci o małe sklepy osiedlowe typu convenience. Nowy koncept sklepów o powierzchni od 200. do 400. mkw., ma wyróżniać się na rynku szeroką ofertą produktów świeżych od polskich dostawców.
Bardzo dobre wyniki osiągane przez małe sklepy oraz zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów, skłoniły firmę do rozszerzenia strategii rozwoju na najbliższe lata. - Do tej pory rozwój sklepów typu convenience nie był priorytetem MarcPolu. Ze względu na to, że skutecznie konkurujemy w segmencie supermarketów oraz odbieramy wielu klientów zagranicznym sieciom dyskontów i hipermarketów, w planach rozwojowych nie uwzględnialiśmy inwestycji w małe powierzchnie handlowe. - mówi Iwona Zarucka, wiceprezes zarządu spółki.
- MarcPol to firma, która uważnie obserwuje i analizuje zmiany na rynku oraz dostosowuje swoją ofertę do oczekiwań polskich klientów. Nasze badania pokazują, że żadna sieć sklepów typu convenience nie jest w stanie zapewnić im satysfakcjonujących zakupów blisko domu. Z tego powodu podjęliśmy decyzję o zmianie strategii rozwoju MarcPolu, rozszerzając nasz koncept o małe sklepy, do których klienci będą mogli ‘zjechać' na zakupy przysłowiową windą w kapciach. Nasze nowe sklepy zagwarantują im najwyższej jakości polskie produkty sprzedawane w tradycyjny sposób, co Polacy cenią najbardziej. Co ważne - będą one pochodziły z naszego krajowego rynku, czyli od polskich producentów, którzy codzienne będą je dostarczali bezpośrednio do sklepów. Posiadamy 26-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami świeżymi, nasza wiedza przekłada się na maksymalne skracanie łańcucha dostaw, przy jednoczesnej kontroli jakości - to daje nam zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Jesteśmy dodatkowo w 100 proc. polską firmą, która wspiera rodzimych producentów - dodaje Wiceprezes Zarządu MarcPol.
Sieć w najbliższym czasie planuje sfinalizowanie umów najmu 12 nowych lokalizacji w Warszawie. W spectrum zainteresowania firmy znajdują się wszystkie lokale o powierzchni do 200 do 400 metrów kwadratowych zlokalizowane w centrach dużych miast lub na osiedlach mieszkaniowych. MarcPol jest również zainteresowany rozpoczęciem współpracy z istniejącymi sieciami lokalnymi lub właścicielami pojedynczych sklepów o zbliżonej powierzchni.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.