MarcPol powiększy sięć wchodząc we franczyzę

Zgodnie z zapowiedziami MarcPol planuje do końca 2016 roku otwarcie przynajmniej 20 nowych supermarketów, czyli powiększenie sieci o 1/3. Aby zrealizować plany, firma musi pozyskać w określonym czasie nowe, atrakcyjne lokalizacje. W tym celu chce współpracować z przedsiębiorcami na zasadzie franczyzy lub ajencji.
W związku ze stałym, dynamicznym rozwojem sieci sklepów MarcPol poszukuje lokali o powierzchni od 200 do 400 metrów kwadratowych w centrach dużych miast lub na dużych osiedlach mieszkaniowych.
- Jesteśmy również zainteresowani współpracą z lokalnymi sieciami sklepów lub właścicielami pojedynczych placówek o tej powierzchni. Preferujemy współpracę na zasadzie franczyzy, ale dopuszczamy również możliwość ajencji. Chcemy zaoferować naszym partnerom elastyczną ofertę, ponieważ zależy nam na maksymalnym zwiększeniu potencjału obrotu towarowego w naszych sklepach - mówi portalowi dlahandlu.pl Michał Kubajek, dyrektor ds. marketingu MarcPol S.A.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.