- W 2010 roku CHI Polska SA połączyła się z konsorcjum Costa Ltd, częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC, jedną z najszybciej rozwijających się firm z grupy FTSE 100. W wyniku aliansu przeprowadzono szereg zmian prowadzących do pełnego procesu rebrandingu. Najważniejsze było precyzyjne zrozumienie potrzeb naszych klientów, aby móc właściwie przygotować propozycje, które, mamy nadzieję, spotkają się z ich uznaniem. W bardzo krótkim czasie zrealizowaliśmy działania z bardzo wielu obszarów, co pozwoliło nam na wcześniejsze rozpoczęcie procesu rebrandingu. Działamy szybko i energicznie, czego efektem są pierwsze, otwierane właśnie kawiarnie Costa Coffee - mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający w CHI Polska.

Do rebrandingu spółka przygotowuje się już od dawna - półtora roku temu rozpoczęto otwieranie kawiarni Costa by Coffeeheaven, gdzie powoli testowano zmiany. Powstało 30 kawiarni tej marki. Sieć ta stała sie pomostem do pełnego przejścia do brandu Costa Coffee.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL