Marka Gipara Wear wchodzi do centrów handlowych


IMG wprowadzi na rynek kolekcję odzieży dla entuzjastów sportu. Gipara Wear bedzie sprzedawana w klubach Calypso. Właściciel marki szacuje, że do 2022 r. przychody ze sprzedaży marki Gipara Wear wzrosną prawie czterokrotnie.
– Dotychczas pod marką własną Gipara sprzedawaliśmy profesjonalne akcesoria sportowe i sprzęt do ćwiczeń. W 2016 roku sprzedaż akcesoriów była o 150 proc. wyższa niż w roku poprzednim. W najbliższym czasie planujemy wyjście z ofertą na rynki zagraniczne, rozpoczynając równocześnie intensywny rozwój nowej linii biznesowej, jaką jest produkcja odzieży Gipara Wear. Kolekcja bazowa jest już ukończona, nowości są w fazie produkcyjnej – mówi Arkadiusz Paszun, prezes IMG. – Premierę linii planujemy na pierwszy kwartał bieżącego roku. To najlepszy czas dla klubów fitness, bo klubowicze odnawiają członkostwo, a nowicjusze kupują karnety na wiosnę. Szacunki zakładają, że w ciągu najbliższych kilku lat liczba osób uczęszczających do klubów fitness wzrośnie o 1,5 mln. Chcemy ten trend maksymalnie wykorzystać – dodaje prezes.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (61%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.