–  Marki premium są naszą istotną przewagą konkurencyjną. Przyciągają klientów do Bonarki i stanowią o jej atrakcyjności. Posiadanie możliwie jak największej ich liczby w składzie najemców jest jednym z założeń naszej strategii leasingowej. Z marką Guess związaliśmy się biznesowo nie tylko umową dotyczącą butiku z akcesoriami. Niebawem planowane są także otwarcia salonów submarki Guess Activewear oraz marki wiodącej Guess – komentuje Przemysław Wasiluk, Operations Asset Manager NEPI Rockcastle.

Produkty marki Guess dystrybuowane są przez sklepy firmowe oraz najlepsze domy towarowe i salony multibrandowe na świecie. Według danych z 30 stycznia 2021 roku spółka zarządza 1,046 sklepami własnymi w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Partnerzy i dystrybutorzy spółki operują dodatkowo 524 punktami. Wspólnie prowadzą działalność w około stu krajach.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl