Marketingowa ofensywa Klépierre


Klépierre tworzy w swoich obiektach handlowych w całej Europie spójny marketing, oparty na koncepcie Let’s Play. Planowane na jesień, w galeriach na terenie Polski, imprezy LEGO CITY wpisują się w długofalową strategię grupy, której celem jest maksymalizacja atrakcyjności wizyt w galeriach handlowych.
- Polacy odwiedzają galerie handlowe nie tylko w celach zakupowych, ale często szukają w nich także rozrywki i relaksu. Przyciąga ich kino, wydarzenia modowe, koncerty oraz inne zorganizowane atrakcje - mówi Anna Kosacz, Marketing Director Klépierre. - Zgodnie z realizowaną ideą strategii Let’s Play® Klépierre dba o to, aby zapewniać atrakcje wszystkim swoich klientom i aby była to rozrywka na wysokim poziomie. Stąd nasza współpraca z uznanymi markami lokalnymi jak i z markami o światowej randze, w tym LEGO – dodaje Anna Kosacz.
We wrześniu, w wybranych galeriach handlowych Klépierre, odbędą się wydarzenia specjalne LEGO CITY: 9 i 10 września w Sadyba Best Mall w Warszawie, 23 i 24 września w galerii Poznań Plaza. Imprezy są przeznaczone dla dzieci w różnych kategoriach wiekowych, ale rodzice i inni dorośli także będą świetnie się bawić.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0