W odpowiedzi na sygnały dotyczące zapotrzebowania na środki ochrony w placówkach medycznych, LPP od marca br. podjęło szereg działań wspierających ośrodki zdrowia w walce z  epidemią. Do tej akcji dołączyły również bezpośrednio, należące do gdańskiej spółki, marki Reserved, Mohito i Cropp, przeznaczając 10 proc. wpływów ze sprzedaży swoich produktów z  kolekcji Eco Aware oraz Joyful na pomoc potrzebującym szpitalom. Dzięki pozytywnej reakcji klientów na prowadzone przez te marki akcje charytatywne, zebrano łącznie ponad 200 tysięcy złotych. Ta kwota trafiła już do  szpitali zakaźnych z terenu Trójmiasta oraz Krakowa.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (84%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL