Markowa odzież w Dyskoncie Czerwona Torebka

Dyskont Czerwona Torebka zamierza przyciągnąć klientów nową ofertą. Tym razem firma inwestuje w markową odzież i obuwie.
W momencie debiutu rynkowego, oferta non-food Dyskontów Czerwona Torebka opierała się głównie na artykułach przemysłowych, chemii gospodarczej i kosmetykach. Od tego czasu segment niespożywczy dostępny w sklepach ewoluował. Od początku czerwca klienci dyskontów mogą kupić m.in. odzież i obuwie takich marek, jak: Puma, Adidas, Henderson, Kangaroos, Esotiq, Atlantic czy Gatta. Ponadto w asortymencie sklepów znajdują się drobne artykuły gospodarstwa domowego, zabawki dla dzieci, czy artykuły sezonowe (np. parasole ogrodowe czy zestawy do grilla). W sklepach pojawił się również regał „wszystko za 5 zł", na którym znajdują się drobne produkty, m.in. artykuły szkolne, akcesoria sportowe i kuchenne.
- Rozszerzona oferta produktów niespożywczych będzie dostępna we wszystkich nowo otwieranych sklepach należących do sieci. Od samego początku naszej działalności, asortyment non-food Dyskontów Czerwona Torebka generował dobre wyniki sprzedaży - mówi Paweł Ciszek, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.