PARTNERZY PORTALU


Maxi Zoo wprowadza format osiedlowy

Maxi Zoo wprowadza format osiedlowy
Wojciech Kamiński, prezes Maxi Zoo
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 23 wrz 2021 09:50

W tym roku Maxi Zoo Polska chce zwiększyć liczbę sklepów do około sześćdziesięciu, przy czym siedem zostało otwarte. W kolejnych latach będzie powstawać co roku kilkanaście obiektów, tak by na koniec 2023 było ich około setki.

Rok 2020 Maxi Zoo Polska zakończyło z 48 sklepami, otwierając 5 nowych placówek.

Rozwiązaniem, wprowadzonym na czas pandemii, które się dobrze sprawdziło, było skrócenie procesu rekrutacji. – Maxi Zoo nie wymagało przesyłania CV, cały proces rekrutacyjny sprowadzał się do rozmowy z potencjalnym kandydatem lub kandydatką. Dodatkowym atutem jest zatrudnianie pracowników, którzy przejdą rekrutację, od razu na czas nieokreślony, bez okresu próbnego. W obecnych, niepewnych czasach daje to nowym pracownikom poczucie stabilizacji i bezpieczeństwa - wskazuje Wojciech Kamiński, prezes.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Staramy się stworzyć naszym pracownikom jak najlepsze środowisko pracy – bez lęku o przyszłość. Co prawda nasze sklepy w galeriach handlowych pozostały otwarte w trakcie lockdownów, ale zmieniające się obostrzenia nie dawały pewności, że taki stan rzeczy się utrzyma. Pomimo pandemii nie tylko utrzymaliśmy zatrudnienie na wcześniejszym poziomie, ale też zatrudnialiśmy nowe osoby i otwieraliśmy nowe sklepy. Obecnie testujemy nowy format – są to mniejsze sklepy, położone nie w centrach czy parkach handlowych, lecz blisko klienta, pełniące funkcję sklepów osiedlowych. Pierwszy taki sklep został otwarty na warszawskim Żoliborzu. Klienci zaczęli poszukiwać rozwiązań, które pozwolą zrobić im bezpieczne zakupy dla swoich pupili chociażby podczas wspólnego spaceru po najbliższej okolicy – podkreślił Wojciech Kamiński.

Kolejnym elementem zwinnego zarządzania jest decyzja o skróceniu łańcucha dostaw. Aktualnie towary są dostarczane do sklepów stacjonarnych i do kupujących w sklepie online z magazynu centralnego w Niemczech, co w czasie pandemii powodowało wydłużenie czasu dostawy. Dlatego jeszcze w tym roku, przy współpracy z zewnętrznym partnerem, zostanie uruchomione centrum logistyczne do obsługi segmentu B2C, a w najbliższym czasie powstanie własne centrum dystrybucyjne. Docelowo ma to być model łączony: centrum dystrybucyjne dla klientów e-commerce, potem B2B, ale równocześnie realizowanie dostaw ze sklepów stacjonarnych.

Rok 2020 Maxi Zoo Polska zakończyło z 48 sklepami, otwierając 5 nowych placówek, w tym roku liczba ta zwiększy się do około sześćdziesięciu, przy czym siedem zostało otwarte. W kolejnych latach będzie powstawać co roku kilkanaście obiektów, tak by na koniec 2023 było ich około setki. W 2020 r. Maxi Zoo zainwestowała w rozwój około 2 mln EUR, a w latach 2021-2023 planuje wydać kilkanaście milionów euro. Firma finansuje rozwój z wypracowanego zysku oraz wsparcia Fressnapf, spółki-matki.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.217.174
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!