„Jutro zależy od nas” to hasło nowej platformy komunikacyjnej McDonald’s Polska, która wystartowała 25 kwietnia. Kampania skupia się wokół procesu obiegu zamkniętego opakowań w restauracjach McDonald’s, czyli dawaniu drugiego życia odpadom. Dzięki odpowiedniej segregacji i współpracy z polskim recyklerem zużyte opakowania po przetworzeniu wracają do restauracji sieci m. in. w postaci ręczników papierowych.
- Od 2018 roku McDonald’s realizuje globalną strategię, która zakłada działania na rzecz ochrony planety w wielu kluczowych obszarach zrównoważonego rozwoju.
- Jednym z istotnych elementów strategii McDonald’s w Polsce jest ograniczenie wpływu na środowisko poprzez zamknięcie obiegu opakowań w restauracjach.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL