PARTNERZY PORTALU


McDonalds bardzo selektywny w ekspansji w centrach handlowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 19 cze 2012 12:58

Sieć McDonalds chce otwierać kolejne lokale w nowo powstających galeriach handlowych. Ma jednak surowe kryteria oceny takich lokalizacji.

- Jesteśmy bardzo selektywni w ekspansji w centrach handlowych. Uważamy, że lokalizacje, które pozyskujemy, powinny być tymi "najlepszymi". Nie każde centrum handlowe jest w naszym obszarze zainteresowania, więc szybki rozwój rynku nieruchomości komercyjnych nie musi przekładać się na rozwój McDonalds Polska - wyjaśnia Piotr Jucha, dyrektor generalny McDonalds Polska.

Z drugiej strony, w wielu przypadkach dzieje się tak, że McDonalds przyciąga klientów i wpływa na zwiększenie atrakcyjności oferty obiektu. - Nie chcemy bić rekordów, ale jeśli pojawiają się atrakcyjne okazje i lokalizacje, to korzystamy i możemy przyspieszyć rozwój - komentuje Piotr Jucha.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dyrektor McDonalds nie chce jednak podawać konkretnych liczb planowanych otwarć, ani lokalizacji.  

W 2012 roku, McDonalds otworzył w Polsce kilka restauracji i prowadzi tu obecnie ok. 285 placówek.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.201
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!