PARTNERZY PORTALU


McDonalds utrzyma tempo rozwoju sieci w Polsce

McDonalds utrzyma tempo rozwoju sieci w Polsce
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Dodano: 28 gru 2011 11:11

Zamierzamy utrzymać tempo rozwoju ustalone w ostatnich dwóch latach. W 2011 r. uruchomiliśmy 21 nowych lokali, a w 2010 - 23. Z pewnością w dalszym ciągu będziemy kontynuować bieżący kierunek rozwoju polegający na otwarciach w miastach średniej wielkości, gdzie do tej pory nas nie było - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonalds Polska.

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Dodano: 28 gru 2011 11:11

Jak podaje Krzysztof Kłapa, w 2011 r. McDonalds pojawił się w takich miastach jak np. Sanok, Lubliniec, Garwolin, Tarnobrzeg, Nowy Targ, Zduńska Wola, Mielec czy Ostrołeka. - Stawiamy również na rozwój w tzw. MOP-ach przy autostradach lub w takich lokalizacjach, gdzie możemy obsługiwać podróżnych korzystających z autostrad, dróg ekspresowych, obwodnic itp. - dodaje.

Jego zdaniem mijający rok zaznaczył się dalszym intensywnym rozwojem sieci restauracji McDonalds. - W pełni zrealizowaliśmy plan otwarć, który zakładał uruchomienie 21 nowych lokali. Nasza sieć obejmuje już 279 lokali. Ważne jest też to, że zwiększa się udział restauracji licencyjnych. W tej chwili stanowią one już ponad 50 proc. ogółu lokali McDonalds w Polsce - komentuje dyrektor ds. korporacyjnych spółki.

Przypomnijmy, otwarcie jednej placówki sieci to inwestycja rzędu 6-6,5 mln zł.

- Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani wynikami osiągniętymi w 2011 r. Zanotowaliśmy wzrost obrotów oraz liczby gości korzystających z usług naszej sieci. Dzięki elastycznej i trafnie dobranej strategii marketingowej byliśmy w stanie zrównoważyć ewentualne negatywne trendy w ogólnej sytuacji ekonomicznej. Z oficjalnym podsumowaniem roku musimy jednak zaczekać na finalne zweryfikowanie danych finansowych, co zakładają nasze procedury - komentuje Krzysztof Kłapa.

Jak dodaje, firma nie poddała się presji drożejącej żywności. - Dzięki ścisłej kontroli kosztów i bazowaniu na długoletnich kontraktach z dostawcami gwarantujących lepsze ceny niż aktualnie obowiązujące na rynku, byliśmy w stanie zachować satysfakcjonującą rentowność - podsumowuje nasz rozmówca.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.175.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!