PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Media Expert wprowadza nowy koncept

Media Expert wprowadza nowy koncept
Nowy koncept Media Expert, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2020 13:52

Stworzony w duchu Customer Experience, nowy koncept sklepów Media Expert, doczekał się realizacji. Pierwszy odmieniony sklep niedawno otworzył swoje drzwi dla klientów w Katowicach, w CH 3 Stawy.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2020 13:52

- Gdy pracowaliśmy nad nowym konceptem sklepu Media Expert, mieliśmy jedno najważniejsze założenie: sprostać zmieniającym się, nowym oczekiwaniom konsumentów. Projekt miał wspierać dokonywanie wyborów, dostarczać inspiracji, ułatwiać intuicyjne zakupy i optymalizować ścieżki komunikacyjne.  - mówi Michał Górski, CEO Schwitzke Górski, studia odpowiedzialnego za nową realizację. - Uporządkowaliśmy ekspozycje, dzieląc przestrzeń sprzedaży na wyraźne strefy produktowe, jasno komunikowane i widoczne z każdego miejsca w sklepie. Dzięki takiemu układowi, sklep zyskał o wiele więcej przestrzeni - co sprzyja zachowaniem tak ważnych w obecnych czasach dystansów między klientami i zwiększeniu komfortu zakupów. Wchodząc do sklepu ma się wrażenie, że został on powiększony, takie opinie pojawiają się nie tylko wśród klientów, ale także pracowników sklepu. Jednak metraż wcale się nie zmienił. Zmieniły się natomiast formy i skala ekspozycji. W sklepie znajdziemy teraz punkty testowania i inspiracji oraz kompletne sety produktowe uzupełnione akcesoriami.

- Klienci oczekują od marek wsparcia w procesie zakupów - podpowiedzi, wskazówek, zdjęcia z ich ramion części odpowiedzialności za podejmowane decyzje. Płynności w poruszaniu się między różnymi kanałami sprzedaży, przyspieszenia obsługi, personalizacji dostępnych rozwiązań - komentuje Katarzyna Konkel, CMO Omnisense, agencji consultingowo-badawczej współpracującej partnersko ze studiem Schwitzke Górski, przy kreowaniu zwiększającego sprzedaż Customer Experience w oparciu o jakościowe badania konsumenckie i procesy Design Thinking. Nowy projekt jest odpowiedzią na te potrzeby. Klientocentryczność to już nie tylko opcja, to teraźniejszość retailu. I jedyny obecnie pewny sposób na to, by zyskać lojalnych konsumentów i nie musieć bać się o przyszłość swojego brandu. Dlatego tak ważne jest projektowanie przestrzeni sprzedaży w spójny sposób, w oparciu o głęboką wiedzę na temat kluczowych klientów marek i potrzeb, jakie realizują odwiedzając dany sklep.

Projekt zakładał także ułatwienie poruszania się po sklepie, które miało być bardziej intuicyjne. Na podłodze znalazły się specjalne oznaczenia, podobnie na ścianach i nad regałami produktowymi. Całość Customer Journey uzupełniają komunikaty i hasła, dzięki którym bez najmniejszych trudności odnajdziemy się w przestrzeni marketu. Zupełnie odmieniona została strefa kas, punkt obsługi klienta oraz stanowisko click&collect, które gwarantują większą niż dotychczas intymność, niezbędną przestrzeń konieczną do zachowania dystansu oraz komunikują dodatkowe usługi oferowane przez sklep.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (6)

  • Mati 2020-10-01 18:18:00
    Media expert obecnie jest najbardziej aktywne na rynku, więc to nie dziwi ale i tak jest to dobra wiadomość
    • Konra 2020-10-01 20:43:02
      podoba mi się to co robi me
    • joda 2020-10-03 11:31:02
      mam takie samo zdanie
  • Lex 2020-10-12 12:40:24
    Koncept niczego sobie, bardzo nowocześnie
  • Karola 2020-10-18 20:38:54
    fajnie że media expert idzie z duchem czasu i cały czas coś zmieniają żeby klientom było wygodniej jak najbardziej dobra inicjatywa
  • gruuubson 2020-10-27 16:59:39
    ale sztosik.. media expert dobra polska firma, teraz maja Black Friday to trzeba isc!
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.11.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!