PARTNERZY PORTALU


MediaMarkt rozwija e-commerce, ale sklepy stacjonarne pozostaną kluczowym kanałem dystrybucji

MediaMarkt rozwija e-commerce, ale sklepy stacjonarne pozostaną kluczowym kanałem dystrybucji
fot. Shutterstock
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 27 kwi 2020 12:19

Ze względu na zamknięcie większości sklepów stacjonarnych, intensywnie skupiamy się na sprzedaży online, przez infolinię oraz szybkich i bezpiecznych dostawach do klientów. W tym roku uzupełniliśmy ofertę o dostawę tego samego dnia w największych miastach. Udostępniliśmy także 20 tys. nowych punktów odbioru e-zamówień: paczkomaty, sklepy Żabka, stacje Orlen, kioski Ruchu i placówki Poczty Polskiej. Nasz zasięg działania rozszerzyliśmy również o kolejny, bardzo ważny kanał sprzedaży – Allegro - mówi Gregor Nawrath, dyrektor zarządzający siecią MediaMarkt.

- W wyniku bieżących ograniczeń wiele osób przeszło przyspieszony „kurs digitalizacji”, żeby korzystać z oferty sklepów internetowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, oferujemy szereg możliwości ułatwiających proces zakupów online, takich jak: porada online, płatności odroczone, raty 0%. Zamówienia można składać również za pośrednictwem infolinii, która działa przez siedem dni w tygodniu w godzinach 8:00-21:00 - podkreśla Gregor Nawrath.

W jego ocenie, konsumenci kupują coraz więcej nowoczesnych urządzeń, dlatego istotne jest dla nich fachowe i szybkie wsparcie w procesie zakupowym. - Naszym atutem jest kompleksowe podejście do potrzeb użytkowników nowych technologii – poza samym produktem mają do dyspozycji szereg usług, które pozwolą w pełni korzystać z możliwości zakupionego sprzętu - przekonuje dyrektor zarządzający MediaMarkt. Dodaje, że w dobie zdalnej pracy i nauki dużym zainteresowaniem cieszą się np. usługi związane z zakupem komputerów i urządzeń mobilnych, takie jak konfiguracja czy zabezpieczenie ekranu smartfona antybakteryjną folią ochronną.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!