Męski pop-up store w Nowym Rynku


Męska Rzecz to pierwszy męski concept store w regionie, uruchomiony 14 października wraz z otwarciem centrum handlowego Nowy Rynek w Jeleniej Górze.
Męska Rzecz to krótkookresowy projekt, którego celem jest wspieranie i umożliwianie rozwoju lokalnych przedsiębiorców, zajmujących się dystrybucją, produkcją bądź sprzedażą typowo męskiego asortymentu, w tym: galanterii, akcesoriów sportowych, turystycznych i motoryzacyjnych, elektroniki, narzędzi. To multibrandowy sklep pop-up stworzony z myślą o mężczyznach, ich potrzebach i zainteresowaniach. Tematyka sklepu jest odpowiedzią na potrzebę stworzenia przestrzeni dla mężczyzn, którzy do tej pory nie mieli swojego miejsca w centrach handlowych.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (72%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.