Męski szyk w Galerii Młociny

Ponad 120 metrów kwadratowych powierzchni zajmie salon Bytom w powstającej w Galerii Młociny. Nowy sklep marki ulokuje się w Alei Mody galerii. Otwarcie wynajętego w ponad 90 proc. obiektu planowane jest wiosną bieżącego roku.
Szesnasty salon w stolicy rozgości się na powierzchni 126 mkw. Wnętrze jednego z największych sklepów Bytom nad Wisłą będzie miało wyjątkowo męski charakter i urządzone zostanie w zgodzie z najnowszym wzorem aranżacji marki. Całość wnętrza - dedykowana współczesnym mężczyznom i ich potrzebie komfortu - to próba pogodzenia dostojnych i wyrafinowanych rozwiązań estetycznych z podstawowym aspektem sklepu opartym na jego funkcjonalności.
– Trudno sobie wyobrazić Galerię Młociny bez Bytomia. Dzięki nowemu najemcy segment mody męskiej w naszym projekcie będzie miał niezwykle silną reprezentację – mówi Michał Banasik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
Bytom to propozycja dla nieco bardziej konserwatywnych mężczyzn. Odwołująca się do ponad 70-letniej tradycji męskiego krawiectwa marka znana jest przede wszystkim z szytych w polskich szwalniach z najlepszych gatunkowo włoskich tkanin garniturów, a także z wełnianych płaszczy w klasycznych fasonach.
– Obecność w nowoczesnych, wielofunkcyjnych kompleksach, w których szczególną uwagę poświęca się stylowi, modzie to jeden ze strategicznych priorytetów. W nowym salonie marki Bytom w Galerii Młociny każdy kto ceni klasykę i jej współczesne interpretacje będzie mógł znaleźć dla siebie atrakcyjną ofertę – podkreśla Anna Paczkowska, dyrektor ds. marketingu Bytom.
W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.