W pierwszej połowie roku obrotowego 2013/2014 Grupa zanotowała sprzedaż na poziomie 33,047 mld euro. Oznacza to spadek o 2,9 proc. (w lokalnej walucie) w porównaniu z analogicznym okresem roku obrotowego 2012/2013. EBIT wyniósł 861 mln euro. W Europie Wschodniej sprzedaż wyniosła 7,78 mld euro (spadek o 7,9 proc.).
Sprzedaż METRO Cash & Carry wyniosła w tym okresie 15,369 mld euro (w lokalnej walucie wzrost o 2,1 proc., LfL - wzrost o 0,9 proc.). Sprzedaż w Europie Wschodniej ukształtowała się na poziomie 5,833 mld euro (wzrost o 4,6 proc., LfL - wzrost o 3 proc.). Sprzedaż wzrosła w Rosji, Turcji i w Polsce. Spadła na Ukrainie oraz w Rumunii.
Sieć Real zanotowała sprzedaż na poziomie 4,507 mld euro, co oznacza spadek o 21,1 proc. (LfL - spadek o 3,9 proc.). Sprzedaż w Europie Wschodniej wyniosła 419 mln euro i była niższa aż o 70,8 proc. (LfL - wzrost o 2,9 proc.). Takie wyniki to efekt zbycia nieruchomosci w Rosji, Rumunii, Polsce i na Ukrainie. Słaby wynik ma też związek z późniejszym w tym roku terminem świąt wielkanocnych.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze