PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Metro Properties stawia na technologię, która łączy najemców z zarządcą

Metro Properties stawia na technologię, która łączy najemców z zarządcą
iMall to nowoczesna platforma komunikacji on-line łącząca najemców z zarządcą obiektu za pośrednictwem intuicyjnie zaprojektowanej aplikacji mobilnej. fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 lip 2020 11:27

Metro Properties z sukcesem zakończyło wdrażanie aplikacji iMall we wszystkich zarządzanych przez spółkę centrach handlowych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 lip 2020 11:27

iMall to nowoczesna platforma komunikacji  on-line łącząca najemców z zarządcą obiektu za pośrednictwem intuicyjnie zaprojektowanej aplikacji mobilnej. Jej główną zaletą jest nieograniczony dostęp do ważnych informacji i danych, przyspieszenie procesów decyzyjnych, optymalizacja współpracy między firmami i  dostawcami usług zaangażowanymi w życie obiektu handlowego oraz realna oszczędność czasu.

- To narzędzie do komunikacji i zarządzania, które umożliwia weryfikację procesów zarówno w poszczególnych centrach handlowych, jak i w całej sieci. Ale przede wszystkim to nowoczesny instrument pracy dla najemcy. Ułatwia mu kontakt z zarządcą i usprawnia przyjmowanie dostaw - mówi Paweł Kurcz, Head of Property/ Centermanagement METRO PROPERTIES

Dzięki prostej budowie i intuicyjnej funkcjonalności,  najemca ma możliwość elektronicznych awizacji, rezerwacji nośników reklamowych, dodawania i monitoringu ogłoszeń, zgłaszania usterek czy po prostu czatu on-line.

- iMall to narzędzie, które swoją wyjątkowość szczególnie zyskuje w czasie pandemii, kiedy z natury rzeczy musimy ograniczać bezpośrednie kontakty międzyludzkie. Dzięki aplikacji Najemca w zasadzie nie musi fizycznie kontaktować się z Zarządcą, ponieważ wszystkie kluczowe dla niego aktywności może załatwić za pomocą swojego telefonu komórkowego - mówi Urszula Porębska, Dyrektor Marketingu METRO PROPERTIES.

- iMall to świetna apka. Teraz praktycznie wszystkie sprawy z dyrekcją centrum załatwiam nie wychodząc ze sklepu. Awizacje, dostawy, usterki- wszystko to zgłaszam z poziomu swojego smartfona. To wielka wygoda i spora oszczędność czasu - dodaje Maciej Nowaczyk, właściciel sklepu O!Zoo w M1 w Poznaniu. 

Aplikacja została opracowana wraz z docelowymi użytkownikami i jest wartościowym narzędziem, zawierającym wszystko to, co potrzebne by najemcy i firmy serwisowe mogły jeszcze łatwiej prowadzić swój biznes w tak złożonym środowisku jakim jest centrum handlowe. Aktualnie wdrożona w 9 Centrach Handlowych M1, cieszy się powiedzeniem u przeszło 1000 najemców. Rozwiązanie jest dedykowane dla wszystkich firm zarządzających obiektami handlowymi, bez względu na ich powierzchnię, wielkość czy architekturę.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.167.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!