Metro wdraża program lojalnościowy dla firm
W 2014 roku Metro Cash & Carry rozpoczęło pierwszy etap wdrożenia globalnego programu lojalnościowego. Od tego czasu 1,5 miliona klientów - przedsiębiorców: restauracji, drobnych sprzedawców, hoteli i innych niezależnych właścicieli firm, przystąpiło do programu lojalnościowego METRO. Funkcjonuje on w 6 krajach, a w tym roku zostanie wdrożony na kolejne 6 rynków, między innymi w Chinach i we Francji.
- Jak pokazało wdrożenie naszego globalnego programu lojalnościowego, jedynie dostosowanie do konkretnych realiów i strategii danego rynku gwarantuje sukces, dlatego też postanowiliśmy wzbogacić naszą ofertę tak, aby była ona jak najbardziej wartościowa dla naszych klientów. Planujemy wprowadzić program Usługi & Partnerzy, oferujący różnorodne korzyści i zniżki dla klientów zarówno od METRO jak i innych renomowanych międzynarodowych partnerów - wyjaśnia Igor Bagnobianchi, globalny dyrektor programu lojalnościowego w METRO Cash & Carry.
- Badania fokusowe, które przeprowadziliśmy dla METRO po badaniu online, podkreśliły istotność zainwestowania w wyjątkowe właściwości, takie jak spersonalizowana komunikacja, obsługa VIP w sklepach oraz dodatkowe korzyści u partnerów - stwierdza Marcin Sobek, dyrektor COMARCH CRM Managed Services, odpowiedzialny za badania. Klienci małych i średnich przedsiębiorstw bardzo doceniają ten pomysł, 81 proc. z nich przyznaje, że najważniejsze są dla nich usługi związane z planowaniem zakupów oraz zagwarantowanie najlepszej jakości i warunków handlowych. Ponadto, promocje i rabaty są docenione przez 69 proc. klientów.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Badanie zostało przeprowadzone pomiędzy wrześniem a grudniem 2014 w 11 europejskich i azjatyckich krajach, w których marki METRO albo MAKRO są obecne.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.