PARTNERZY PORTALU


Mężczyzna - samotny łowca na zakupach

Mężczyzna - samotny łowca na zakupach
fot. Pixabay
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 20 cze 2016 14:20

Przed nami trzeci tydzień Euro 2016. Wraz z postępem rozgrywek, rosną nie tylko piłkarskie emocje, ale także apetyt na zakupy. Cztery lata wcześniej zyski notowała m.in. branża piwowarska czy elektroniczna, a także sprzedaż piłkarskich gadżetów. Jak będzie w tym sezonie?

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 20 cze 2016 14:20

Więcej niż zakupy

Mężczyźni podczas wizyty w centrum handlowym chcieliby również skorzystać ze strefy do pracy (wygodne miejsce do siedzenia, gniazdko elektryczne etc. – 20 %). Często korzystają również z bezpłatnego internetu. Im młodsza grupa mężczyzn, tym oczekiwania dotyczące dostępu do  technologii są większe. 

– Współczesne centrum handlowe musi działać kompleksowo: bezpłatny internet, technologie omnichannel, nowoczesna infrastruktura  informatyczna i usługowa to tylko wybrane przykłady oczekiwań współczesnego konsumenta, który jest coraz bardziej świadomy, wymagający i będący cały czas online. Dzięki badaniu przeprowadzonym wspólnie z JLL dobrze widać także różnice między pokoleniami – młodsze jest ciągle „connected”, choć starsi konsumenci również używają nowych technologii. 86 % przedstawicieli pokolenia „Y” i 71 % „X” ma smartfona i za jego pomocą korzysta z internetu. A liczby te cały czas rosną, co oczywiście stwarza zarządcom centrów handlowych doskonałe możliwości do komunikacji z obiema grupami klientów – dodaje Małgorzata Komarczuk.

Finał Euro 2016 dopiero 10 lipca, dlatego przed nami jeszcze kilka tygodni sportowych emocji a co za tym idzie działań retailerów, mających na celu zachęcenie mężczyzn do wizyt
w centrach handlowych w tym gorącym okresie.

Raport „Entuzjaści i bywalcy. Generacja X i Y w galeriach handlowych” analizuje style zakupowe w ujęciu pokolenia X i Y z uwzględnieniem różnic geograficznych. W badaniu wzięło udział ponad 2 000 klientów centrów handlowych w całej Polsce. Oprócz różnic pomiędzy różnymi stylami konsumenckimi, ciekawie ukształtowało się porównanie sposobów, w jaki zakupy robią kobiety oraz mężczyźni.

 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!