Niewiele ponad trzy miesiące temu (19 sierpnia) ruszył nowy program lojalnościowy Empiku. Obecnie nawet 30 procent wartości sprzedaży przechodzi przez karty Mój Empik. Do programu w sto dni przystąpiło milion osób. – Cieszymy się, że w tak krótkim czasie Mój Empik zdobył zaufanie i stał się jednym z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku. Obsługę programu zapewnia firma Laurens Coster oraz YetiData z Doliny Krzemowej – startup posiadający opatentowaną technologię zaawansowanej analizy danych, która pomaga Empikowi w zrozumieniu preferencji kulturalnych każdego z klientów i stworzenia dla niego indywidualnych rekomendacji i ofert. – To właśnie stanowi o unikalności programu – podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz – System obserwuje zachowania zakupowe, szacuje prawdopodobieństwo zakupu danej kategorii i dzięki temu możemy proponować klientom produkty zgodne z ich oczekiwaniami i zainteresowaniami. Im dłuższa historia transakcji danego uczestnika, tym rekomendacje dla niego będą lepiej dopasowane. 

Program jest bezpłatny i daje uczestnikowi wiele korzyści. W salonach i na stronie internetowej są dostępne atrakcyjne oferty rabatowe dla wszystkich posiadaczy karty –  zarówno tej plastikowej, jak i mobilnej. – Aplikację Mój Empik pobrało już 200 tysięcy osób i  prawie 8 procent kupujących stacjonarnie korzysta z wirtualnej karty. Jest to pierwszy program na tak dużą skalę, który z sukcesem łączy online i offline w jeden zintegrowany system. Klienci mają ułatwiony dostęp do historii zakupów, zwrotów i bogatszej oferty – mówi Szymon Bujalski, dyrektor empik.com. Propozycje można otrzymać mailem, smsem albo sprawdzić je w sklepie lub aplikacji.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl