Miniso ruszy z chińską franczyzą w Polsce


Miniso Lifestyle Polska w przyszłym roku uruchomi program franczyzowy. – Będzie to innowacyjny model. Funkcjonuje na wszystkich kontynentach, z wyjątkiem Europy. Polska będzie pierwszym krajem europejskim, w którym zostanie wdrożony - zapowiada Dariusz Chrastina, członek rady nadzorczej Miniso Lifestyle Polska.
Miniso Lifestyle Polska na razie tworzy pokazowy model franczyzy. – Pracujemy nad jego konstrukcją prawno-podatkową. Z pierwszymi partnerami zainteresowanymi prowadzeniem sklepu Miniso już powadzimy rozmowy. Mamy nadzieję, że w pierwszym półroczu 2019 r. pojawią się pierwsze otwarcia w oparciu o ten model – zapowiada Dariusz Chrastina, członek rady nadzorczej Miniso Lifestyle Polska.
Dalej w artykule:
• Dlaczego sklepy Miniso często stają się sercem i siłą napędową galerii handlowych?
• Współzałożyciel marki Miyake Junya o tym, dlaczego w Japonii, gdzie narodziła się marka, jest tylko kilka jej sklepów.
• John Wu, dyrektor operacyjny Miniso Lifestyle tłumaczy zasadę: dobry serwis, to jego brak.
• Jaki jest strategiczny cel biznesowy Minio?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.