PARTNERZY PORTALU


Mniej klientów w Take&GO, ale rośnie wartość koszyka

Mniej klientów w Take&GO, ale rośnie wartość koszyka
mat.Take&GO
  • Autor: PAP
  • Dodano: 19 mar 2020 17:59

Od ogłoszenia epidemii koronawirusa liczba odwiedzin samoobsługowych sklepów sieci Take&GO spadła o 13 proc. – podała w czwartek sieć. Ale wartość średniego koszyka zakupowego wzrosła o 20 proc.

Należąca do poznańskiej firmy Surge Cloud sieć bezobsługowych sklepów Take&GO działa całą dobę. Za wejście do sklepu i opłacenie towarów odpowiada dedykowana aplikacja mobilna.

"Przez ostatni tydzień zaobserwowaliśmy większą liczbę pobrań naszej aplikacji, co oznacza wzrost zainteresowania naszą siecią i jej rozwiązaniami" - powiedział PAP dyrektor handlowy sieci Take&GO Marcin Popiak.

Ocenił, że klienci Take&GO "aktywnie reagują na sytuację w kraju", ponieważ w sklepach stacjonarnych pojawiło się ich 13 proc. mniej względem analogicznego okresu w lutym.

"Warto przy tym zauważyć, że w tym czasie znacznie, bo aż o 20 proc., wzrosła wartość średniego koszyka. To wskazuje na wybór sklepu osiedlowego jako bezpieczniejszego źródła zapasów w trakcie pandemii" - ocenił.

Sieć podała, że po informacjach o kryzysie spowodowanym pandemią w sklepach sieci Take&GO średnia ilość produktów w koszyku klienta wzrosła o 30 proc., Jednym z najczęściej kupowanych produktów są drożdże. Wciąż popularne są ciepłe napoje na wynos, popularniejsze było również kupno wody. Dania śniadaniowe są kupowane mniej chętnie, niż podczas normalnego tygodnia pracy - z pozycji 3 najpopularniejszej kategorii produktów, spadły na miejsce 4" - wskazano.

Według Popiaka, wzrost wyników sieci wynika z jej specyfiki. "W czasach gdzie każdy kontakt z człowiekiem może być zagrożeniem, sklep bez obsługi zyskuje dodatkowy walor. Zadbaliśmy również o wzmożone środki ostrożności. Owoce, warzywa i pieczywo są już zapakowane, dzięki czemu minimalizowane jest ryzyko, że ktoś przenosząc wirusa na dłoniach pozostawi na innych produktach wybierając np. bułkę" - wskazał.

Dodał, że personel dbający o pakowanie i zatowarowanie od pierwszych doniesień o przypadkach zakażenia w naszej części Europy pracuje w jednorazowych rękawiczkach i maskach, a sklepowe półki są dodatkowo czyszczone płynem do dezynfekcji.

Sieć przypomniała, że nie jest przyjmowana również gotówka, klient nie musi sięgać po portfel - płatność jest pobierana z karty klienta podpiętej w aplikacji po potwierdzeniu przez niego listy wybranych produktów, które system zlicza automatycznie.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!