Moda magnesem w handlowym zagłębiu Olsztyna


Galerię Warmińską, najmłodsze centrum handlowe w północno-wschodniej Polsce przez rok odwiedziło 8 mln klientów. Najemcy notują wzrosty obrotów o ponad 20 proc.
Galeria Warmińska działa w Olsztynie od września 2014 roku. - Choć to niezbyt długo już wiemy, że jesteśmy najważniejszym zakupowym miejscem nie tylko na mapie Olsztyna ale i całego regionu Warmii i Mazur. Liczymy się też w kraju, bo regularnie przyjeżdżają do nas mieszkańcy Trójmiasta i Warszawy oraz klienci z obwodu kaliningradzkiego – mówi dyrektor Galerii Warmińskiej Michał Tur i podkreśla, że skuteczne przyciąganie klientów bezpośrednio przekłada się na wzrosty obrotów najemców. - Zainteresowanie powierzchniami handlowymi w naszej galerii jest tak duże, że władze spółki już rozważają rozbudowę – dodaje Tur.
Galeria Warmińska leży w handlowym zagłębiu Olsztyna, przy ul. Sikorskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie marketów Auchan, Media Markt, Praktiker, wkrótce ma w pobliżu powstać Decathlon. Aby pomóc klientom w zakupach Galeria Warmińska zaoferowała bezpłatne zakupy ze stylistką.
- Stylistki najpierw umawiają się na spotkanie z klientem, robią jego analizę kolorystyczną, rozmawiają w czym czują się dobrze, jaki styl preferują, a następnie ruszają wspólnie na zakupy– mówi Michał Tur. Na tę bezpłatną usługę można się umówić przez internet. - Zainteresowanie tak zorganizowanymi zakupami jest ogromne, stylistki mają zajęte grafiki na 3-4 miesiące. Umawiają się z nimi zarówno ludzie, których czeka ważna uroczystość, np. wesele, czy rodzinny zjazd, jak i tacy, którzy chcą mieć wreszcie porządnie skompletowaną garderobę – dodaje.
Kolejnym krokiem w przekonywaniu klientów do zakupów w Galerii Warmińskiej jest cykliczne wydawanie magazynu modowego „Fashion Time by Galeria Warmińska ”.
Aby umocnić modowy wizerunek Galerii Warmińskiej przeprowadzanych jest też wiele akcji i eventów modowych (m.in. pokazy mody dla dzieci i dorosłych). Szczególnym wydarzeniem na tym polu była akcja „Warmińskie metamorfozy” - wybranych w castingu dziesięcioro uczestników (w tym mężczyzna) nie tylko z poradą stylistki zmieniło zawartość swojej szafy ale też przeszło szereg szkoleń z trenerem personalnym, psychologiem, dietetykiem, a nawet stomatologami i specjalistami od medycyny estetycznej! „Zależało nam w tej akcji nie tylko na fizycznej ale i duchowej odmianie naszych klientów” – podkreśla Michał Tur.
- 1
- 2
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.