– Moda na sport i zdrowy tryb życia zatacza coraz szersze kręgi – wg badań TNS Polska z września ub.r., niemal 1/3 proc. Polaków regularnie uprawia sport (przynajmniej 3 razy w tygodniu), a najaktywniejsi w tym zakresie są mieszkańcy dużych miast. Centra handlowe zlokalizowane w takich miejscach muszą zatem stanąć przed wyzwaniem poszerzenia swojej oferty o komponent sportowo-rekreacyjny, dążący do zaspokojenia potrzeb tej właśnie grupy klientów. Utworzenie tego typu miejsca w galerii handlowej powoduje jego naturalną synergię z częścią komercyjną obiektu i pozwala klientom zaoszczędzić czas i skorzystać z klubu fitness przy okazji dokonywania zakupów – lub na odwrót. Dla Focus Mall Bydgoszcz pozyskiwanie najemców z tego sektora wpisuje się również w strategię profilowania centrum nie tylko jako miejsca zakupów, ale również rozrywki i rekreacji, co pozwala zainteresować naszą ofertą coraz szersze grono konsumentów – komentuje Gregory Pertus, dyrektor Focus Mall Bydgoszcz.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (64%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL