Modernizacja Galerii Wisła wchodzi w kolejną fazę


W Galerii Wisła rozpoczął się kolejny etap modernizacji. Jest on związany z wprowadzeniem nowych marek z sektora fashion, które zajmą łączną powierzchnię przekraczającą 2 tys. mkw.
Od kilku miesięcy w Galerii Wisła zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności galerii oraz lepsze jej dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb klientów.
W pierwszym etapie modernizacji powstała nowoczesna strefa restauracyjna, w której pojawiły się zarówno restauracje znane płocczanom, jak i popularni operatorzy gastronomiczni nieobecni dotychczas na płockim rynku. Foodcourt został przeniesiony z drugiego poziomu na pierwsze piętro, bezpośrednio nad wejście główne do galerii.
- Teraz rozpoczęliśmy kolejny etap modernizacji – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła - Jest on związany z wprowadzeniem nowych marek z sektora fashion, które zajmą łączną powierzchnię przekraczającą 2.000 mkw.
Zmieniona zostanie także przestrzeń pod Dużą Kopułą. Równocześnie zmodernizowany i odświeżony zostanie supermarket Piotr i Paweł.
- Dzięki prowadzonym pracom w najbliższym czasie zaoferujemy klientom nowe, odświeżone wnętrze – informuje Marcin Sadowski, właściciel supermarketu w Galerii Wisła – Pragniemy również podkreślić, że planując prowadzone prace dołożyliśmy starań, aby nie kolidowały one z bieżącym funkcjonowaniem sklepu.
Zwyczaje zakupowe klientów stale ewoluują, a tym samym zmieniają się ich oczekiwania w stosunku do miejsc, w których spędzają czas i robią zakupy. Efektem prowadzonych prac będzie przebudowa i odświeżenie ponad 23 proc. powierzchni handlowej Galerii Wisła.
Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo - rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej
z funkcją rozrywkową galeria jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań
z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach. Powierzchnia całkowita to 54 tys. mkw.,
z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 tys. mkw. Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, Reserved, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Prima Moda, Smyk, New Yorker, Medicine, Venezia.
Galerią Wisła zarządza firma JLL, która jest również odpowiedzialna za komercjalizację obiektu.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.