Modowe Złote Tarasy


Dwa amerykańskie autobusy szkolne, złota interaktywna szafa z nagrodami oraz pokazy najnowszych trendów – to wszystko mieszkańcy Warszawy będą mogli zobaczyć na ulicach swojego miasta. We wrześniu centrum handlowe Złote Tarasy pokaże w przestrzeni miejskiej modne propozycje na jesień/zimę oraz zaprosi wszystkich chętnych do wspólnej zabawy pełnej niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.
Najnowszy projekt Złotych Tarasów pod hasłem #wybieramzlote skierowany jest do przedstawicieli pokolenia Z, czyli młodzieży w wieku gimnazjalnym i licealnym. Aby dotrzeć do nich, Złote Tarasy realizują kampanię łączącą dwa światy: online i offline. W przestrzeni miejskiej na młodych klientów czekać będą dwa amerykańskie szkolne autobusy oraz spontaniczne pokazy mody. Z kolei w mediach społecznościowych przeprowadzone zostaną konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Jednak to nie koniec atrakcji. Modowych porad w garderobie na kółkach udzielać będzie piosenkarka Honorata Skarbek, która od lat aktywnie udziela się na Instagramie honkabiedronka.
Niestandardowa kampania rozpocznie się 15 września i będzie trwała do końca miesiąca. W tym czasie na ulicach Warszawy pojawią się modelki pomalowane na złoto oraz szkolne autobusy z logo Złotych Tarasów. Na czerwonym dywanie na ulicach Warszawy, w rytm energicznej muzyki, modelki zaprezentują jesienne kolekcje takich marek jak: Forever21, NewLook czy Tezenis, które są zgodne z najnowszymi trendami.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.