PARTNERZY PORTALU


Moja Biedronka, Żappka... Jakie programy lojalnościowe lubimy najbardziej?

Moja Biedronka, Żappka... Jakie programy lojalnościowe lubimy najbardziej?
Liderem na rynku pozostaje program "Moja Biedronka", zaś najczęściej wskazywanym przez konsumentów jako ulubiony jest Żappka, fot. mat. prasowe
  • Autor: PAP
  • Dodano: 11 paź 2021 12:52

2/3 dorosłych Polaków deklaruje uczestnictwo w programach lojalnościowych - wynika z opublikowanego w poniedziałek badania ARC Rynek i Opinia. W tym roku liczba korzystających z programów wzrosła w 5 proc.

Jak wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2021 ARC Rynek i Opinia, po kilku latach względnej stabilizacji na rynku programów lojalnościowych w tym roku liczba uczestniczących w nich wzrosła o 5 proc. Aktualnie blisko 2/3 dorosłych Polaków deklaruje uczestnictwo w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Liderem na rynku pozostaje program "Moja Biedronka", zaś najczęściej wskazywanym przez konsumentów jako ulubiony jest Żappka.

Wskazano, że większe zainteresowanie programami lojalnościowymi widoczne jest przede wszystkim wśród kobiet z najmłodszej i najstarszej grupy wiekowej oraz wśród mężczyzn w wieku 50-65 lat. Przy czym, o ile kobiety bardziej interesują się programami sieci drogerii oraz hipermarketów, o tyle mężczyźni - programami stacji paliw. Z badania wynika też, że wyższy poziom uczestnictwa w programach jest wśród mieszkańców najmniejszych miast (do 20 tys. mieszkańców).

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Ponadto około 40 proc. uczestników deklaruje otwartość udziału w kolejnych programach częściej są to kobiety oraz osoby w wieku 26-35 lat), co jak interpretują autorzy badania - pokazuje, że istnieje przestrzeń do zwiększenia nasycenia rynku.

- Wzrost zainteresowania programami lojalnościowymi w tym roku może być reakcją na rosnące ceny w zasadzie wszystkich produktów i usług. Polacy szukają oszczędności i starają się wykorzystać możliwości tańszego zakupu lub zyskania innego profitu" - komentuje autorka raportu Agnieszka Doktorska. Dodaje, że bardzo pomocne w korzystaniu z programów lojalnościowych są aplikacje mobilne. "O ile wcześniej, często konieczne było noszenie ze sobą kart programów, o tyle teraz nie ma już takiej potrzeby, a wszystko mamy w telefonie. Co więcej, aplikacje w telefonie pomagają szybko sprawdzić aktualne promocje czy stan naszego konta w programach - na pewno jest to duże ułatwienie i dodatkowa zachęta dla klientów. Naszą uwagę zwrócił dość wysoki odsetek osób gotowych przystąpić do kolejnych programów - jest to sygnał, że wiele można jeszcze na tym rynku zrobić - wyjaśnia. 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.142.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!