PARTNERZY PORTALU


Monnari: Przychody w 2010 roku spadły. To efekt likwidacji sklepów

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 04 maj 2011 11:56

121.372 tys. zł wyniosły przychody ze sprzedaży spółki Monnari SA 2010 roku. Były one niższe w porównaniu do 2009 roku o 41.366 tys. zł, co stanowi spadek o 25,4 proc. - poinformowała spółka w raporcie.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 04 maj 2011 11:56
Jak podała spółka, zmniejszenie przychodów jest spowodowane przede wszystkim likwidacją sklepów (spadek o 25,4 proc.). - Obniżenie przychodowości oraz dochodowości w wartościach nominalnych jest jednoznacznym wynikiem zmiany liczby posiadanych salonów. Pozytywnym sygnałem poprawy sytuacji w 2010 roku jest natomiast zwiększenie rentowności (marży) o 4 punkty procentowe w odniesieniu do 2009 roku - napisano w raporcie.

Zarząd spółki z optymizem patrzy w przyszłość. - Biorąc pod uwagę posiadaną w analizowanych okresach powierzchnię lokali - 17,3 tys. mkw. w 2010 roku wobec 24 tys. mkw. w 2009 roku (spadek o 27,9 proc.), należy podkreślić pozytywne kierunki dynamiki sprzedaży - stabilizację z tendencją do wzrostów z na poziomie sklepów kontynuujących działalność - poinformowała spółka w raporcie.

W 2010 roku spółka nie dokonywała większych inwestycji. - Ograniczyła do niezbędnego minimum inwestycje w środki trwałe, nie dokonała inwestycji w nieruchomości oraz instrumenty finansowe - podano w raporcie.

Na koniec 2010 roku liczba sklepów własnych obejmowała 100 placówek. W 2009 roku było ich 110. W 2010 roku spółka zatrudniała 714 osoby wobec 1399 w 2009 roku.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.119.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!