W lutym 2018 r. przychody ze sprzedaży towarów grupy kapitałowej Monnari Trade wyniosły ok. 13,7 mln zł, co stanowi spadek o 14,91 proc., z osiągniętych 16,1 mln zł w lutym 2017 r. Narastająco - w styczniu i lutym 2018 r. - grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości ok. 31,1 mln zł, co stanowi spadek o 13,37 proc. w relacji do okresu porównywalnego w roku 2017, w którym przychody zamknęły się kwotą 35,9 mln zł.

Powierzchnia handlowa grupy kapitałowej na 28.02. b.r. wyniosła 32,8 tys. mkw. vs. 31,4 tys. mkw. na koniec lutego 2017 r. co stanowi wzrost o 4,5 proc.  Na koniec bieżącego okresu grupa Monnari posiadała 162 salony, a na koniec lutego 2017 r. pracowało - 161 salonów.

Tradycyjnie początek roku, to okres wyprzedaży towaru, co bezpośrednio wpływa na poziom całkowitej wartości przychodów. Na znacznym pogorszeniu dynamiki sprzedaży również zaważył spadek odwiedzalności w sklepach porównywalnych oraz różnica w strukturze zatowarowania salonów. Pozytywnym aspektem omawianego okresu jest znacznie większa sprzedaż nowej kolekcji (wzrost o ok. 8% r/r) oraz dzięki temu poprawa marży brutto na sprzedaży. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl