Monnari wierzy w Łódź


Do grona najemców Pasażu Łódzkiego dołączy butik Monnari. Firma zajmie lokal o powierzchni 255 mkw. oraz znajdzie się vis-à-vis salonu Reserved.
- Dokładamy wszelkich starań, by spełniać oczekiwania klientów. Pasaż Łódzki zapewnia zestaw najemców, który umożliwia kompleksowe zakupy w jednym miejscu. Obok m.in. marek fashion, sportowych, biżuteryjnych, sklepów off-price, zapewniamy także strefę food court oraz kawiarnie i cukiernie. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania umowy z rodzimym producentem. Marka Monnari od wielu lat doceniana jest na polskim na rynku. Nowy najemca rozszerzy ofertę modową o elegancką odzież skierowaną do dojrzałych i aktywnych kobiet - mówi Anna Mrzewa, dyrektor CH Pasaż Łódzki.
Salon w centrum handlowym Pasaż Łódzki będzie zaaranżowany według aktualnego konceptu marki, który wdrożony został w zeszłym roku. Nowy sposób aranżacji przestrzeni pozwoli na korzystne wyeksponowanie kolekcji oraz ułatwi poruszanie się po sklepie. - Otwarcia kolejnych butików są wynikiem zadowalających wyników finansowych firmy. Aktualnie kładziemy nacisk na rozwój sieci. W 2016 roku Monnari zdążyło wygenerować 18,16 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu w zeszłym roku (styczeń-maj) - mówi Katarzyna Cieślak z działu marketingu Monnari.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.