Moodo stawia na małe miasta i omnichannel

W najbliższych miesiącach marka odzieżowa Moodo otworzy lokale franczyzowe w Galerii Bielawskiej, w Galerii Siedlce oraz przy ulicach handlowych w Iławie i Grodzisku Mazowieckim. – W planach jest też lokalizacja w retail parku pod Warszawą, ale tutaj trwają jeszcze negocjacje – zapowiada Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo Urban Fashion Mode.
Marka Moodo rozwija się na rynku już kilkanaście lat. Dlaczego postawiła na małe średnie miasta?
Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo Urban Fashion Mode: Rynek z punktu widzenia Moodo to średnie i małe miejscowości, ponieważ dziesięć lat temu niewiele się w nich działo w sensie handlowym. Deweloperzy w tym czasie zapełniali galeriami największe miasta Polski. Od pięciu, sześciu lat obserwujemy rozwój nowych lokalnych galerii w coraz mniejszych miejscowościach. Szczególnie dużo powstaje konceptów typu retail park. To napędza rynek i sprzedaż w mniejszych ośrodkach. Dodatkowo starówki i deptaki małych miast pięknieją, kusząc coraz więcej klientów. Więksi gracze odzieżowi rzadko tam zaglądają koncertując się na metropoliach. To kluczowe powody, dzięki którym marka Moodo może pochwalić się dużą dynamiką wzrostów i coraz większą ilością sklepów.
Dalej w artykule:
• Jak w Moodo radzi sobie sprzedaż online, a jak offline?
• Czy klient w mniejszych ośrodkach jest mniej wymagający?
• Jak kształtuje się struktura sieci Moodo?
• Jakie są plany na najbliższe lata?
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.