Morze się sprawdziło, czas na góry. Coccodrillo ma plan


Po sukcesie, jakim okazały się sezonowe sklepy Coccodrillo w miejscowościach nadmorskich, spółka rozważa otwieranie sezonowych punktów w górskich miejscowościach wypoczynkowych - poinformował w środę Marek Dworczak, prezes spółki handlującej odzieżą dziecięcą. W tym roku firma chce się również skupić na rozwoju sprzedaży internetowej swoich produktów - podaje serwis money.pl.
- Po tym, jak dość mocno wzrosły nam obroty dzięki sklepom sezonowym w miejscowościach nadmorskich, przymierzamy się do otwarcia sezonowych sklepów, które otwieralibyśmy zimą w górach. Jesteśmy do tego przygotowani - powiedział Dworczak.
Firma rozpoczęła niedawno produkcję butów pod marką Coccodrillo i według prezesa kolekcja sprzedaje się dobrze, jednak duża akcja marketingowa zostanie przeprowadzona wiosną przyszłego roku.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Spółka nawiązała też współpracę z Anną Kruk, która zaprojektowała specjalnie dla Coccodrillo kolekcję biżuterii. Produkty te pojawią się w wybranych sklepach już w październiku tego roku.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.