PARTNERZY PORTALU


Multi Poland: Centra handlowe będą miały większe znaczenie niż dotychczas

Multi Poland: Centra handlowe będą miały większe znaczenie niż dotychczas
Menedżerowie Multi wierzą, że obecna sytuacja rynkowa jest przejściowa i może stać się znakomitą okazją do podjęcia decyzji o zmianach przygotowujących aktywa na okres popandemicznej odbudowy i prosperity. Fot Multi Poland.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 maj 2021 13:58

Menedżerowie Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation wierzą, że dzięki modernizacji i dostosowaniu do oczekiwań konsumenta, centra handlowe będą miały nawet większe znaczenie niż dotychczas.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 maj 2021 13:58
  • Sklepy stacjonarne zawsze będą miały znaczący udział w handlu, bo nie da się niczym zastąpić fizycznego doświadczenia zakupów, dlatego handel w nich pozostanie atrakcyjny dla klientów i sprzedawców.
  • Długoterminowy potencjał wzrostu wartości nieruchomości tkwi przede wszystkim w społecznej naturze konsumentów, którzy nie zmieniają się z dnia na dzień, nawet jeśli chwilowo wymaga się od nich czasowego dostosowania się do restrykcji pandemicznych.
  • Wartość i stopy zwrotu centrum handlowego liczy się nie na podstawie tego, co jest obecnie, ale kalkulując długoterminowy potencjał generowania zysków.

 Pandemia tylko przyspieszyła procesy zmian nowoczesnego handlu, które trwały już od kilku lat. Jest jednak mało prawdopodobne, aby centra handlowe w dobrych lokalizacjach i dobrze zarządzane, które się zmodernizują, zniknęły! Menedżerowie Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation wierzą, że dzięki modernizacji i dostosowaniu do oczekiwań konsumenta centra handlowe będą miały nawet większe znaczenie niż dotychczas. Ten dotychczasowy deweloper obiektów handlowych z siedzibą w Amsterdamie zmienił strategię i – z portfelem ponad 90 zarządzanych obiektów handlowych w 12 krajach o łącznej wartości aktywów 8 mld euro – stał się jedną z największych europejskich platform zarządzania handlowymi i wielofunkcyjnymi aktywami nieruchomościowymi. 

Innowacyjne centra handlowe się zmienią, ale nie znikną 

Menedżerowie Multi wierzą, że za 10 lat nadal będziemy odwiedzać zarówno centra miast, jak i centra handlowe, by robić tam zakupy. Sklepy stacjonarne zawsze będą miały znaczący udział w handlu, bo nie da się niczym zastąpić fizycznego doświadczenia zakupów, dlatego handel w nich pozostanie atrakcyjny dla klientów i sprzedawców. Długoterminowy potencjał wzrostu wartości nieruchomości tkwi przede wszystkim w społecznej naturze konsumentów, którzy nie zmieniają się z dnia na dzień, nawet jeśli chwilowo wymaga się od nich czasowego dostosowania się do restrykcji pandemicznych.

Retransmisja sesji:

Property Forum ONLINE – Fokus na Śląsk


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • A cóż innego mówić. 2021-06-10 17:49:09
    Mogę w swoim przekonaniu powiedzieć, że: zmieni się model konsumpcji. Czy tego chcemy, czy nie wymuszą to regulatorzy rynku. Kwestia ekologii, prawdziwie zrównoważonego rozwoju, a nie tylko w kategoriach marketingowych i kilku haseł na temat posadzonych drzew, czy baterii słonecznych będzie miała kluczowe znaczenie dla centrów handlowych. Ludzie nauczą się lub zostaną nauczeni konsumować mniej i mądrzej. Wszystkie te kierunki to nie jest optymalne dla centrów handlowych. Na pewno przyszłości należy upatrywać w mniejszych, bardziej elastycznych formatach, jak parki handlowe.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.249.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!