Muszkieterowie chcą wzmocnić wizerunek i komunikację


Grupa Muszkieterów, zrzeszająca sieci Intermarché i Bricomarché, wybrała znaną agencję, która wesprze firmę w zakresie public relations oraz marketingu.
Umowa z Havas PR została podpisana na rok z możliwością jej przedłużenia. Obsługą Grupy Muszkieterów zajmie się zespół komunikacji korporacyjnej i CSR pod kierownictwem Justyny Goscińskiej-Bociong, Consulting Director.
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 280 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 350 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 15 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.