Lokal Costa Coffee wpisuje się w funkcje kompleksu, który łączy budynek mieszkalny z galerią handlową oraz przestrzenią biurową. Modernistyczny wystrój kawiarni nawiązuje do stylistyki działającego w tym miejscu od lat 70-tych Universamu Grochów, czyli pierwszego w historii Warszawy, wielkopowierzchniowego domu handlowego. We wnętrzu dominują kolory biały oraz czarny, a także elementy wykonane z naturalnego drewna. Są to m.in. oryginalne, ręcznie gięte drewniane meble firmy TON, której tradycja sięga jeszcze XIX wieku oraz tzw. żyletki wykonane z listewek fornirowanych orzechem amerykańskim. Po raz kolejny do współpracy przy projektowaniu wystroju zaproszono młode polskie artystki. Kasia Urban i Iga Ścibek stworzyły grafikę nawiązującą do drzewa kawowca i procesu przygotowania kawy z napisem Poczuj zapach naszej kawy.

Istotny element aranżacji wnętrza stanowią rozwiązania florystyczne. W jedną ze ścian wkomponowano tzw. ogród wertykalny, czyli żywą, zieloną instalację wyłożoną mchem i paprociami. Stanowi ona nie tylko element dekoracyjny, ale także nawilża powietrze i nasyca je tlenem. W lokalu znalazły się też indywidualnie zaprojektowane kwietniki. Podłogę zdobią płytki w kształcie sześciokątów stylizowane na marmur.

Nowy lokal Costa Coffee znajduje się na parterze kompleksu. Całość, usytuowana pomiędzy przestrzenią mieszkalną i biurową Ronda Wiatraczna, liczy ok. 140 metrów kwadratowych i pomieści 48 gości. W sezonie letnim będzie też działał ogródek zewnętrzny.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl