PARTNERZY PORTALU


Nadchodzi dobra passa dla jubilerów

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 06 lut 2014 15:06

Czołowe sieci jubilerskie planują rozwój sieci sklepów i liczą na poprawę wyników. Polski rynek jubilerski może wzrosnąć w 2014 roku o 5-10 proc. - czytamy na stronach Pulsu Biznesu.

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 06 lut 2014 15:06

Rosnąca konsumpcja i popyt na dobra luksusowe wpływają na rozwój polskiego rynku jubilerskiego. Do największych graczy zaliczane są sieci Yes i W.Kruk. Yes posiada obecnie 105 sklepów franczyzowych i jeden własny. Z kolei W. Kruk jest właścicielem 82 sklepów. 

Jak zapowiada Mateusz Madelski, wiceprezes firmy Yes, w 2014 roku Yes powiększy się o 10 nowych placówek franczyzowych. Połowa otwarta zostanie już w marcu, a kolejne jesienią. W.Kruk natomiast zapowiada powstanie 6-8 nowych sklepów.

Przychody firmy Yes wzrosły w 2013 roku o 7 proc. w stosunku do 2012 roku. Szacuje się, że całkowita wartość polskiego rynku jubilerskiego wynosi ok. 2 mld zł netto - podaje Puls Biznesu.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!