Najbardziej gorące miejsca dla marek handlowych w Europie. Polski wciąż brak


Londyn pozostaje na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o atrakcyjność dla międzynarodowych marek handlowych. Niestety, polskie miasta wciąż bez szans na wysoką pozycję w rankingu - wynika z danych CBRE.
Zgodnie z aktualnym rankingiem CBRE, prawie 58 proc. międzynarodowych marek handlowych działa w Londynie. Na drugim miejscu znajduje się Dubaj (57 proc.), a na trzecim Szanghaj (54 proc.). Nieco dalej uplasował się Nowy Jork (47 proc.).
Wśród innych, europejskich miast, piąte miejsce zajmuje Moskwa (46 proc.), a ósme Paryż (44 proc.). Berlin zajmuje dziesiątą pozycję (43 proc.).

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.