• Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazuje,  że nie było też widać oszczędności na energii.
  • Centra handlowe inwestowały pieniądze najemców w nowe i bardzo mocno oświetlone dekoracje.
  • Koszty te ponoszą najemcy – a przy rosnących płacach i cenach za energię ważne jest, aby zmniejszać te wydatki, które często nie przekładają się bezpośrednio na ruch w galeriach handlowych lub przychody najemców.
  • Zamiast tego warto, aby galerie handlowe realizowały więcej działań marketingowych wspierających najemców.
  • Na przykład oferowali tańsze opcje wynajmu wewnętrznej powierzchni promocyjnej, jak wyklejki, stojaki, kasetony, etc.
  • Lepiej też przekierować budżety na akcje lojalnościowe lub nagradzające klientów za wydane kwoty w sklepach i punktach usługowych – zamiast wydawać pieniądze na eventy, dekoracje czy przebranych Mikołajów.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (87%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL