PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Najemcy Galerii Jurajskiej biją rekordy sprzedaży

Najemcy Galerii Jurajskiej biją rekordy sprzedaży
fot. Galeria Jurajska
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 kwi 2018 10:15

W marcu sklepy w Galerii Jurajskiej zanotowały wzrost sprzedaży o 4 proc., w porównaniu z tym samym miesiącem przed rokiem.  To kolejny rekordowy miesiąc pod względem przychodów. Dobrze wypadł także cały I-kwartał 2018 roku. W okresie od stycznia do marca obroty Jurajskiej wzrosły o 6,1 proc.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 kwi 2018 10:15

- Najemcy z każdej branży notują dziś u nas stały wzrost obrotów. Bardzo dobre wyniki osiągają m.in. sklepy z ubraniami,  butami i dodatkami, biżuterią, a także restauracje, punkty usługowe, kino czy sklepy z wyposażeniem wnętrz. Dobra passa nie omija żadnego z segmentów naszej oferty – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ciekawie wypadają także pierwsze wyniki galerii po wejściu w życie ustawy o zakazie handlu w niedzielę i święta. – Póki co możemy ostrożnie ocenić tylko marzec, na głębsze analizy przyjdzie jeszcze pora. W naszym przypadku w marcu obroty utrzymały swoją tendencję wzrostową. Musimy jednak mieć na uwadze fakt, że sprzedaż mocno nakręciły m.in. zakupy świąteczne i nowe kolekcje w sklepach. Widzimy także, że ruch zaczyna z niedziel rozkładać się także na inne dni tygodnia, zwłaszcza na sobotę i poniedziałek. Ta zmiana spowodowała, że w marcu wzrosła nam dzienna liczba odwiedzin do średniego poziomu 18 tys. klientów – mówi Roman Bugajczyk.

Rosnąca liczba klientów to jeden z kluczowych czynników wpływający na mocne obroty. Tylko od początku 2018 roku galerię odwiedziło już ponad 1,6 miliona klientów, aż o 100 tys. więcej niż przed rokiem. Rekordowy był także ubiegły rok. W 2017 galerię odwiedziło blisko 7 milionów klientów.

Nie tylko frekwencja nakręca obroty. – Wciąż pracujemy nad rozwojem oferty.  Z jednej strony poszerzamy portfolio nowych najemców, zapraszając do współpracy marki krajowe i zagraniczne, z drugiej strony dotychczasowi najemcy inwestują w galerii, powiększając lub modernizując swoje lokale. Na taki ruch wciągu ostatnich 2 lat zdecydowało się aż 30 najemców – mówi Bugajczyk.

To sprawia, że sama oferta galerii, skupiona dziś na modzie, staje się jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów i zdecydowanie bardziej konkurencyjna. Nie bez znaczenia jest także fakt, że najbliższe, duże centra handlowe oddalone są od Częstochowy o ok. 90 km. – Mamy dziś na rynku bardzo solidną pozycję, która umacnia się z każdym rokiem. Fakt, że oferta jest coraz ciekawsza dla lokalnego rynku sprawia, że nasi klienci nie mają już dylematu, czy wybrać się na zakupy do Katowic, Łodzi czy do Częstochowy. Zostają w Częstochowie, bo wszystkie pożądane marki maja pod ręką – mówi.

W ostatnich miesiącach  Galeria Jurajska  zainwestowała m.in. w system oznaczeń ułatwiający poruszanie się po pasażu i zmodernizowała toalety  oraz strefę restauracyjną.  Pojawiły się także nowe strefy relaksu, w tym strefa z przyłączami umożliwiającymi ładowanie urządzeń mobilnych oraz strefa dydaktyczno-wypoczynkowa z akwariami. Klienci zyskali także dostęp do bezpłatnego wi-fi.

W centrum handlowym wdrożono także najnowocześniejszy w Polsce system zarządzania parkingiem z aplikacją umożliwiającą m.in. odszukanie samochodu na parkingu i sprawdzenie dostępności miejsc parkingowych. Pojawiły się także dodatkowe parkingi – dla rowerzystów i motocyklistów, a także stacja naprawcza dla rowerów. Obecnie w galerii trwają prace modernizacyjne wejścia głównego, a na ukończeniu są bulwary Warty, czyli tereny zielone przy galerii.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.98.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!